Lola the Green Aardvark

Voor een professionele WordPress website kwam Lola the Green Aardvark bij Brand Dimensions Lab.  Twee ervaren horeca ondernemers komen samen in een nieuw uniek horeca concept Lola the Green Aardvark in Amsterdam-Oost.  Met ‘hospitality with a smile’ wordt de basis gelegd voor hun nieuwe website die draait rondom creativiteit en duurzame gerechten met groenten van de lokale Dappermarkt. De creatieve en signature cocktails worden op ambachtelijke wijze met hoogwaardig gedestilleerde dranken bereid. 

Strategie

In sessies met onze opdrachtgever hebben wij een strategisch plan uitgewerkt voor de opzet van de WordPress website. 

Identiteit

Op basis van een strategisch plan hebben wij door het versterken van aansprekende elementen uit de branding, de website een onderscheidend gezicht gegeven. 

Website

Voor de website is gekozen voor een user experience design met een focus op een  mobile-first gebruikerservaring, beperkte menu opties voor een perfecte aansluiting met de doelgroep.

Strategie > Identiteit > Website

Foto content website

Een website vraagt om mooie visuele content. Voor  inspirerende foto’s hebben wij onze samenwerkingspartner Studio NRG Blue gevraagd de fotografie en styling te verzorgen. Doordat wij de fotografie en styling goed hebben voorbereid hebben wij direct met de voor gasten gemaakte drinks en bites kunnen werken.Hierdoor is er geen verspilling van ingrediënten en hebben wij duurzaam kunnen werken.

Het resultaat zijn een fris ogende website met inspirerende foto’s welke de sfeer van Lola The Green Aardvark goed weergeeft.

Wil je meer weten over een WordPress website ontwikkeling?

Meer dan alleen website ontwikkeling daarvoor kom je bij Brand Dimensions Lab. Je wil graag een professioneel ogende website. Daarnaast is resultaat voor je belangrijk zowel op je website als in zoekmachines.  Wil je daadwerkelijk resultaat door een goed presterende professionele website?